To najlepšie čo môžete urobiť pre svoje podnikanie

tak ako sa poďakujete dlhoročným zamestnancom, by ste sa mali poďakovať svojím zákazníkom

1
celkové tržby
1
opakované objednávky
1%
priemerný rast
Why choose us

Odmeňovanie zákazníkov za ich vernosť

Vernostný program je vo svojej najjednoduchšej podobe štruktúrovaný systém odmien, ktorý ponúkajú firmy na podporu opakovaných nákupov a vernosti k značke. Tieto programy môžu mať rôzne podoby – od zľavy na budúci nákup pri preukázaní sa vernostnou kartou až po zložito odstupňované členské systémy – s rôznou úrovňou prepracovanosti. Ich podstata však zostáva rovnaká: odmeňovanie zákazníkov za ich vernosť.

Zameraný na zákazníkov

vernostný program je zameraný na potreby a preferencie zákazníkov, ktorí sú motivovaní k účasti v programe (nakupovaním a využívaním služieb) a cítiť sa ocenení za svoju vernosť

Jasne definované ciele

Vernostný program má na všetky ciele konkrétne kroky. Ako napríklad zvýšenie opakovaných nákupov, zvýšenie priemernej hodnoty objednávky, alebo získanie nových zákazníkov

Spravodlivé odmeňovanie

Odmeny sú relevantné pre zákazníkov a motivujú ich k opakovaným nákupom. Všetko je správne zaznamenané a prepočítané.

Komunikácia so zákazníkmi

Komunikácia s vašimi zákazníkmi je kľúčová pre úspech vernostného programu. Nastavte si automatické správy podľa nákupného správania a informujte jednoducho o nových odmenách, zľavách a exkluzívnych ponukách.

ako to funguje

Vernostné modely

Bodový model

Tento typ vernostného programu pripisuje rôzny počet podov za každý nákup alebo využitie služieb u obchodníka. Zbieraním bodov motivuje zákazníka k opakovanému nakupovaniu. Nazbierané body si zákazník vymieňa za rôzne odmeny. Môžu to byť darčeky a poukážky rôzneho druhu. Zákazníkov je možné organizovať do skupín napríklad aj podľa celkovej útraty u obchodníka. Čím viac zákazník utratí, tým môže postupovať do výhodnejšej skupiny, kde získava viac bodov za nákup a uplatňuje ich výhodnejšie.

Kľúčové vlastnosti vernostného programu

  • zbieranie bodov
  • vymieňanie bodov za darčeky a poukážky
  • expirácia bodov

Keď majú zákazníci motiváciu vrátiť sa do vášho podniku, aby si uplatnili odmeny, je pravdepodobnejšie, že počas svojich návštev uskutočnia ďalšie nákupy. Časom sa tieto dodatočné tržby môžu výrazne navýšiť, pričom 64 % členov vernostného programu minie viac peňazí, aby maximalizovali zisk bodov.

uplatňovanie bodov

Vernostné moduly

Darčeky

Medzi špeciálne odmeny vo vašom vernostnom programe môžete zaradiť exkluzívne produkty, ktoré sú dostupné len výmenou za vernostné body a nie sú bežne na predaj. Ponúkame vám možnosť nastaviť limit pre výmenu bodov a možnosť doplatku v prípade, že zákazník nemá dostatočný počet bodov. Navyše, aktivujte si výber osobných výdajných miest, kde si zákazníci môžu ich odmeny vyzdvihnúť priamo, čím sa vyhnete potrebe zasielania tovaru na konkrétne adresy.

Takto získané exkluzívne darčeky majú potenciál vyvolávať silné pozitívne emócie u vašich zákazníkov. Poskytnutie jedinečných alebo personalizovaných predmetov prostredníctvom nákupov môže vytvárať nezabudnuteľné zážitky a upevňovať emocionálne väzby s vašou značkou. Toto všetko prispeje k zvýšeniu vernosti vašich zákazníkov a posilneniu ich vzťahu k vašej spoločnosti.

Kľúčové vlastnosti darčekov

  • exkluzívne darčeky vás odlišujú od konkurencie
  • skladové hospodárstvo
  • doplácanie vybraných darčekov
  • doručenie na výdajné miesta

Celkovo môže ponuka exkluzívnych darčekov ako možnosti výmeny za nazbierané body zvýšiť spokojnosť, lojalitu a angažovanosť zákazníkov. Vytvára to obojstranne výhodnú situáciu, v ktorej sa zákazníci cítia odmenení a vaša značka profituje zo zvýšenej lojality a podpory zákazníkov.

Import objednávok z vašej databázy

nechajte Benefito komunikovať s vašou databázou a automaticky prenášať údaje o nových objednávkach. Nerobte žiadne činnosti dvakrát.

join community

Nákupné správanie

Najvyššia pridaná hodnota vášho vernostného programu je nákupné správanie, ktoré vám pomôže pochopiť svojich zákazníkov a prispôsobiť svoje marketingové a obchodné stratégie.

Pravidelné nákupy

Automaticky odošlite zľavovú poukážku zákazníkovi, ktorý pravidelne nakupuje avšak práve tento mesiac opakovaný nákup neurobil.

Strácate zákazníka

Váš zákazník už dlhšie u vás nenakúpil, preto na neho zameriate vhodnú komunikáciu podľa kategórie produktov, ktoré nakupoval.

Navýšenie predaja

S dostupnými údajmi o preferenciách a nákupných vzorcoch vašich zákazníkov môžete efektívne odporučiť súvisiaci tovar ostatným zákazníkom.

Menu