Čo sú vernostné programy

pomáhajú zvýšiť lojalitu zákazníkov k vašej značke, zvýšiť predajné čísla vašej spoločnosti a odmeňovať zákazníkov za ich vernosť

Až 70% zákazníkov dáva prednosť firmám s vernostným programom. Ako je na tom vaša prevádzka?

Vernostné programy sú marketingové a obchodné nástroje, ktoré sa používajú na zvýšenie vernosti zákazníkov k danej spoločnosti. Ich hlavným cieľom je motivovať zákazníkov nakupovať konkrétne výrobky alebo značky produktov a tým zvyšovať predajné čísla spoločnosti. Vernostné programy sú obvykle založené na odmeňovaní zákazníkov za ich opakované nákupy
Vernostné programy môžu byť vytvorené rôznymi spôsobmi. Niektoré spoločnosti ponúkajú svojim zákazníkom vernostné body alebo body za každý nákup, ktoré môžu byť neskôr vymenené za zľavy alebo darčeky. Iné spoločnosti ponúkajú vernostný program, ktorý umožňuje zákazníkom získať prístup k exkluzívnym produktom alebo službám.
Vernostné programy sú dôležitým faktorom v súčasnom marketingovom boji proti konkurencii. Ak sa rozhodnete pre vernostný program, mali by ste si uvedomiť, že jeho vytvorenie a správa môže byť časovo aj ekonomicky náročné. Správne zvolený vernostný program musí kopírovať ponuku konkrétneho biznisu a byť prepojený s procesmi obchodu.
Menu